KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Kui tekib küsimusi või probleeme, siis kirjutage info(ät)edrinks.ee või helistage +372 6008026. Vastame Teile niipea kui võimalik.
Panime siia ka kirja kõige tihedamini tekkivad küsimused.
MILLINE ON EDRINKS.EE POES PAKUTAVATE TOODETE VALIK JA KVALITEET?
Meie ostuspetsialistid on valinud välja tooted igale maitsele ning rahakotile. Valikust leiate veine, mis sobivad nii hõrgu õhtusöögi kõrvale, pulmalauale ja piknikule, kui ka muid kangemaid ja lahjemaid alkohoolseid ning mittealkohoolseid jooke. Seisame hea selle eest, et pakutavad tooted oleksid kvaliteetsed ning rõõmustaksid meie kliente.
KUI PALJU MA VÕIN KORRAGA OSTA?
Toodete koguhulgale piiranguid ei ole. Küll aga võib olla piiratud mõne konkreetse toote müüdav kogus.
KUIDAS ON PUDELID PAKENDATUD?
Iga pudeli pakendame mullikilesse ja seejärel hoolikalt kasti. Hoolitseme selle eest, et meie kliendid saavad tellitud kauba kätte tervena. Juhul kui kõigest hoolimata jõuab Teieni katkine toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info(ät)edrinks.ee või helistades +372 6008026.
KUIDAS ON TOOTED LADUSTATUD?
Meie tooted on hoiustatud kontrollitud temperatuuriga ning puhastes laoruumides, tagades väga head tingimused kõikides hinnaklassides olevatele toodetele.
KUI KAUA ON MUL AEGA ARVE TASUMISEKS?
Arve tasumiseks on aega 24 tundi. Kui arve pole selle aja jooksul tasutud, siis tellimus tühistatakse.
KAS MA SAAN TELEFONI TEEL TELLIMUSE ESITADA?
eDrinksis teostatakse tellimused läbi e-poe tellimissüsteemi, tänu sellele on meil võimalik pakkuda kõige soodsamaid hindasid.
KUIDAS MA KAUBA KÄTTE SAAN?
Kaupa on võimalik tellida:
- SmartPosti pakiautomaati vajalik ID-kaart, kaup väljastatakse 10-22
- Omniva pakiautomaati, vajalik ID-kaart
- Sendpacki kulleriga
- eDrinksi kauplusesse Tallinnas Pärnu mnt. 80- tasuta
- eDrinksi kauplusesse Tallinnas Põhja puiestee 17 - tasuta
Kauba komplekteerime ning saadame välja tööpäevadel (E–R) kl 10.00–17.00. Kaup jõuab kliendini või valitud kauplusesse 2–4 tööpäeva jooksul.
KAS KEEGI TEINE VÕIB MINU EEST KAUBA VASTU VÕTTA?
Kauba vastuvõtja peab olema vähemalt 18 aastat vana ning näitama isikut tõendavat dokumenti. SmartPOSTi pakiautomaat väljastab kaupa vaid tellija ID-kaardi alusel.
MIS ON KAUBA TELLIMISE JA KÄTTESAAMISE VÕIMALUSED, KUI ELAN VÄLISMAAL?
Kaupa tellida saate e-poe tellimissüsteemi kaudu. Välismaale me hetkel kahjuks kaupa saata ei saa.
KUIDAS MA SMARTPOSTI PAKIAUTOMAADIST KAUBA KÄTTE SAAN?
Kohe, kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse Teie mobiiltelefonile SMS-sõnumiga teade. Teil tuleb minna pakiautomaadi juurde, sisestada sõnumiga saadud uksekood ning ID-KAART.
Rohkem infot SmartPOSTi teenuse kohta leiate siit.
KAUA MUL ON AEGA KAUPA VÄLJA VÕTTA SMARTPOST PAKIAUTOMAADIST?
Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.
MIKS PEAN SMARTPOSTI PAKIAUTOMAATI OMA ID-KAARDI SISESTAMA?
ID-kaardi sisestamisel kontrollib automaat, et tegu on vähemalt 18-aastase kliendiga. Alaealistele automaat tellitud kaupa ei väljasta!
MUL JÄI SMARTPOSTI AUTOMAAT VALIMATA, KUIDAS TOIMIDA?
Kui soovitud SmartPOSTi pakiautomaat jäi valimata, kirjutage info(ät)edrinks.ee. Kirjas tooge välja, millisesse pakiautomaati soovite kaupa saada, ja lisage tellimuse number. Juhul kui valisite „Tulen ise kaubale järele”, kuid soovite siiski, et tellitud kaup saadetakse postiga, väljastame Teile arve postiteenusetasuga. Kauba komplekteerime ja saadame Teile pärast arve tasumist.
PANGALINGIGA MAKSTES TEKKIS TÕRGE, KUIDAS TOIMIDA?
Antud situatsioonis on kõige lihtsam viis oma tellimuse lõpule viimiseks tasuda Teile saadetud e-kirjas märgitud summa ülekandega või teha uus tellimus. Saatelehelt leiate tellimuse numbri, summa ning pangakontod, kuhu on võimalik ülekanne teha. Sellised tõrked tekivad pankade enda süsteemides, mille üle eDrinksil kontroll puudub.
KUI TELLIN NÄITEKS PULMADEKS SUUREMA KOGUSE ALKOHOLI, KUID SOOVIN, ET SEE TRANSPORDITAKSE TOIMUMISKOHTA ALLES KAHE NÄDALA PÄRAST, SIIS KUIDAS PEAKSIN OMA SOOVI EDASTAMA?
Tellimust vormistades kasutage märkuste kasti, kuhu saate oma soovi kirja panna. Samuti on Teil võimalik võtta meiega ühendust e-posti teel info(ät)edrinks.ee või helistades numbrile +372 6008026. Soovitame oma erisoovidest meile teada anda kohe pärast tellimuse vormistamist!
MIKS MA PEAN TELLIMISEL OMA ANDMEID SISESTAMA?
Teie andmed on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks ning kauba üleandmisel kliendi tuvastamiseks.
KAS MA SAAN OMA SALASÕNA HILJEM MUUTA?
Jah, saate küll. Pärast e-poodi sisenemist avaneb leht „Minu konto“. Vajutage nupule „Teie personaalne informatsioon“. Sisestage kasti oma salasõna ning seejärel kaks korda järjest uus salasõna.
MIS KASU ANNAB MULLE UUDISKIRJAGA LIITUMINE?
Uudiskirjaga liitudes saate esimeste seas teada meie parimatest pakkumistest, kampaaniatest, uutest ning piiratud kogustega toodetest. Pakkumise tooted saavad sageli kiiresti otsa, seega tasub end toimuvaga kursis hoida
SAIN VALE KAUBA VÕI KAUBA, MIS ON RIKNENUD, KUIDAS TOIMIDA?
Sellisel juhul palume Teil meiega ühendust võtta, kas e-posti teel info(ät)edrinks.ee või helistades numbrile +372 6008026. Lahendame probleemi kiiresti just Teile sobival viisil.
KAS E-POE JA KAUPLUSTE VALIK ON IDENTNE ?
Meie kauplustes on alati mõnevõrra suurem valik kui e-poes.